Likvidert 10.06.2024 (avviklet uten konkurs)
Wolden Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 16 046 000 | 17 238 000 | 21 428 000 | 18 351 000 | 8 670 000 | 9 071 000 |
|
|
Driftsresultat | -1 432 000 | -414 000 | 207 000 | -497 000 | 328 000 | -220 000 |
|
|
Resultat før skatt | -1 816 000 | -851 000 | -94 000 | -949 000 | 267 000 | -267 000 |
|
|
Årsresultat | -1 416 000 | -663 000 | -73 000 | -740 000 | 207 000 | -209 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 4 250 000 | 7 656 000 | 10 581 000 | 14 325 000 | 3 958 000 | 4 109 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 2 642 000 | 4 254 000 | 5 133 000 | 4 698 000 | 5 204 000 | 3 949 000 |
|
|
Sum egenkapital | -256 000 | 1 160 000 | 1 824 000 | 1 897 000 | 2 638 000 | 2 431 000 |
|
|
Sum gjeld | 7 149 000 | 10 750 000 | 13 890 000 | 17 126 000 | 6 525 000 | 5 628 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | -14,8% | -2,8% | 1,2% | -3,5% | 4,1% | |||
Resultat av driften i % | -8,9% | -2,4% | 1,0% | -2,7% | 3,8% | -2,4% | ||
Likviditetsgrad 1 | 0,5 | 0,7 | 0,8 | 0,7 | 1,2 | 1,1 | ||
Egenkapitalandel i % | -3,7% | 9,7% | 11,6% | 10,0% | 28,8% | 30,2% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .