Vollen Truck & Parts AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 33 597 000 | 36 896 000 | 35 528 000 | 34 865 000 | 22 116 000 | 18 443 000 |
|
|
Driftsresultat | 4 279 000 | 5 018 000 | 6 663 000 | 5 730 000 | 5 116 000 | 5 507 000 |
|
|
Resultat før skatt | 4 805 000 | 5 203 000 | 6 689 000 | 5 818 000 | 5 213 000 | 5 572 000 |
|
|
Årsresultat | 3 734 000 | 4 055 000 | 5 211 000 | 4 526 000 | 4 042 000 | 4 282 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 11 436 000 | 8 237 000 | 8 482 000 | 6 183 000 | 5 291 000 | 5 971 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 32 535 000 | 31 913 000 | 29 676 000 | 26 487 000 | 22 353 000 | 17 087 000 |
|
|
Sum egenkapital | 39 738 000 | 36 003 000 | 33 948 000 | 28 736 000 | 24 210 000 | 20 168 000 |
|
|
Sum gjeld | 4 233 000 | 4 148 000 | 4 210 000 | 3 933 000 | 3 433 000 | 2 891 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 11,5% | 13,4% | 19,0% | 19,6% | 20,7% | |||
Resultat av driften i % | 12,7% | 13,6% | 18,8% | 16,4% | 23,1% | 29,9% | ||
Likviditetsgrad 1 | 9,2 | 9,1 | 8,1 | 7,3 | 6,9 | 6,3 | ||
Egenkapitalandel i % | 90,4% | 89,7% | 89,0% | 88,0% | 87,6% | 87,5% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 1 014 000 | 955 000 | 713 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .