Henriksen Oljetransport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 28 313 000 | 27 844 000 | 31 884 000 | 32 774 000 | 34 364 000 | 30 219 000 |
|
|
Driftsresultat | 1 156 000 | -2 626 000 | 1 749 000 | -934 000 | 2 138 000 | 2 445 000 |
|
|
Resultat før skatt | 888 000 | -2 591 000 | 1 844 000 | 252 000 | -3 973 000 | 2 462 000 |
|
|
Årsresultat | 527 000 | -2 042 000 | 1 453 000 | 447 000 | -4 457 000 | 1 804 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 11 639 000 | 13 342 000 | 13 533 000 | 14 059 000 | 12 645 000 | 13 683 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 9 084 000 | 8 248 000 | 5 228 000 | 13 054 000 | 7 017 000 | 8 949 000 |
|
|
Sum egenkapital | 10 233 000 | 9 706 000 | 10 315 000 | 9 663 000 | 9 215 000 | 14 172 000 |
|
|
Sum gjeld | 10 491 000 | 11 885 000 | 8 445 000 | 17 451 000 | 10 445 000 | 8 459 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 7,1% | -11,3% | 8,9% | -3,0% | 11,0% | |||
Resultat av driften i % | 4,1% | -9,4% | 5,5% | -2,8% | 6,2% | 8,1% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 1,8 | 1,2 | 1,1 | 1,1 | 1,6 | ||
Egenkapitalandel i % | 49,4% | 45,0% | 55,0% | 35,6% | 46,9% | 62,6% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 850 000 | 836 000 | 806 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .