Truck og Maskin AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 58 140 000 | 50 459 000 | 56 429 000 | 49 525 000 | 44 171 000 | 51 052 000 |
|
|
Driftsresultat | 9 615 000 | 6 197 000 | 10 402 000 | 6 114 000 | 7 058 000 | 6 788 000 |
|
|
Resultat før skatt | 10 217 000 | 6 416 000 | 10 501 000 | 6 033 000 | 7 209 000 | 6 920 000 |
|
|
Årsresultat | 7 967 000 | 5 004 000 | 8 191 000 | 4 763 000 | 5 621 000 | 5 308 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 54 000 | 131 000 | 140 000 | 218 000 | 5 308 000 | 593 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 52 384 000 | 42 634 000 | 39 547 000 | 28 491 000 | 22 589 000 | 35 256 000 |
|
|
Sum egenkapital | 41 304 000 | 33 337 000 | 28 333 000 | 20 142 000 | 15 379 000 | 14 758 000 |
|
|
Sum gjeld | 11 135 000 | 9 428 000 | 11 354 000 | 8 567 000 | 12 517 000 | 21 091 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 22,2% | 15,9% | 30,9% | 22,2% | 22,8% | |||
Resultat av driften i % | 16,5% | 12,3% | 18,4% | 12,3% | 16,0% | 13,3% | ||
Likviditetsgrad 1 | 4,7 | 4,5 | 3,5 | 3,3 | 1,8 | 1,7 | ||
Egenkapitalandel i % | 78,8% | 78,0% | 71,4% | 70,2% | 55,1% | 41,2% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 516 000 | 500 000 | 500 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .