Konkursåpning 30.09.2019
Torp og Bråthen Transport DA
Regnskap
Resultatregnskap | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 7 191 000 | 7 981 000 | 7 842 000 | 6 943 000 | 7 270 000 | 6 551 000 |
|
|
Driftsresultat | 172 000 | -103 000 | -442 000 | 423 000 | -462 000 | 149 000 |
|
|
Resultat før skatt | -120 000 | -386 000 | -765 000 | 90 000 | -751 000 | 143 000 |
|
|
Årsresultat | -120 000 | -386 000 | -765 000 | 90 000 | -751 000 | 143 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 2 306 000 | 4 603 000 | 6 012 000 | 5 874 000 | 6 759 000 | 1 958 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 564 000 | 936 000 | 1 334 000 | 1 455 000 | 1 182 000 | 1 678 000 |
|
|
Sum egenkapital | -1 914 000 | -1 748 000 | -1 280 000 | -421 000 | -383 000 | 578 000 |
|
|
Sum gjeld | 4 785 000 | 7 287 000 | 8 626 000 | 7 750 000 | 8 324 000 | 3 058 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 4,1% | -1,6% | -6,0% | 5,5% | -7,8% | |||
Resultat av driften i % | 2,4% | -1,3% | -5,6% | 6,1% | -6,4% | 2,3% | ||
Likviditetsgrad 1 | 0,5 | 0,6 | 0,8 | 1,1 | 1,3 | 0,8 | ||
Egenkapitalandel i % | -66,7% | -31,6% | -17,4% | -5,7% | -4,8% | 15,9% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | ||
Lønn daglig leder(e) | 2 000 | 10 000 | 160 000 | 260 000 | 241 000 | 405 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .