Peter Løvaas Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 125 327 000 | 117 588 000 | 98 030 000 | 87 874 000 | 92 469 000 | 84 917 000 |
|
|
Driftsresultat | 12 960 000 | 7 548 000 | 3 464 000 | 3 498 000 | 3 681 000 | 4 214 000 |
|
|
Resultat før skatt | 12 666 000 | 7 179 000 | 2 891 000 | 2 875 000 | 3 047 000 | 3 655 000 |
|
|
Årsresultat | 9 877 000 | 5 586 000 | 2 245 000 | 2 235 000 | 2 372 000 | 2 839 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 36 264 000 | 29 778 000 | 35 663 000 | 33 146 000 | 32 774 000 | 31 182 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 27 373 000 | 25 640 000 | 19 685 000 | 19 639 000 | 17 688 000 | 22 559 000 |
|
|
Sum egenkapital | 35 843 000 | 25 966 000 | 20 380 000 | 18 135 000 | 15 899 000 | 13 528 000 |
|
|
Sum gjeld | 27 794 000 | 29 452 000 | 34 968 000 | 34 649 000 | 34 563 000 | 40 213 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 22,3% | 13,9% | 6,5% | 6,9% | 7,3% | |||
Resultat av driften i % | 10,3% | 6,4% | 3,5% | 4,0% | 4,0% | 5,0% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,4 | 1,4 | 1,2 | 1,3 | 1,3 | 1,2 | ||
Egenkapitalandel i % | 56,3% | 46,9% | 36,8% | 34,4% | 31,5% | 25,2% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .