Norges Taxiforbund
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 16 661 000 | 16 193 000 | 16 688 000 | 17 970 000 | 18 736 000 | 18 675 000 |
|
|
Driftsresultat | 494 000 | -1 037 000 | -252 000 | 3 155 000 | 1 150 000 | 607 000 |
|
|
Resultat før skatt | 252 000 | -1 263 000 | -430 000 | 2 847 000 | 815 000 | -48 000 |
|
|
Årsresultat | 239 000 | -1 263 000 | -430 000 | 2 767 000 | 728 000 | -94 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 11 540 000 | 12 725 000 | 13 461 000 | 14 286 000 | 15 391 000 | 16 454 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 20 462 000 | 20 212 000 | 17 158 000 | 17 921 000 | 16 133 000 | 17 327 000 |
|
|
Sum egenkapital | 11 820 000 | 12 582 000 | 13 845 000 | 15 124 000 | 12 439 000 | 12 237 000 |
|
|
Sum gjeld | 20 181 000 | 20 356 000 | 16 774 000 | 17 083 000 | 19 085 000 | 21 544 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 2,2% | -3,0% | -0,6% | 10,0% | 3,8% | |||
Resultat av driften i % | 3,0% | -6,4% | -1,5% | 17,6% | 6,1% | 3,3% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 1,5 | 1,9 | 2,1 | 1,7 | 1,5 | ||
Egenkapitalandel i % | 36,9% | 38,2% | 45,2% | 47,0% | 39,5% | 36,2% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 597 000 | 0 | 1 046 000 | 767 000 | 1 082 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .