Nordisk Gasstransport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 43 285 000 | 39 746 000 | 36 763 000 | 30 432 000 | 33 796 000 | 32 972 000 |
|
|
Driftsresultat | 5 349 000 | 4 986 000 | 4 115 000 | 1 572 000 | 2 232 000 | 2 343 000 |
|
|
Resultat før skatt | 4 852 000 | 4 866 000 | 4 036 000 | 1 500 000 | 2 162 000 | 2 276 000 |
|
|
Årsresultat | 3 784 000 | 3 795 000 | 3 145 000 | 1 167 000 | 1 685 000 | 1 758 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 21 047 000 | 13 362 000 | 9 705 000 | 11 610 000 | 8 952 000 | 11 389 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 16 905 000 | 12 944 000 | 14 605 000 | 12 323 000 | 12 209 000 | 9 119 000 |
|
|
Sum egenkapital | 15 689 000 | 11 905 000 | 13 110 000 | 13 966 000 | 12 799 000 | 11 114 000 |
|
|
Sum gjeld | 22 262 000 | 14 400 000 | 11 200 000 | 9 967 000 | 8 362 000 | 9 394 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 16,8% | 19,7% | 17,1% | 7,1% | 10,7% | |||
Resultat av driften i % | 12,4% | 12,5% | 11,2% | 5,2% | 6,6% | 7,1% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,5 | 1,2 | 1,9 | 2,3 | 1,8 | 1,4 | ||
Egenkapitalandel i % | 41,3% | 45,3% | 53,9% | 58,4% | 60,5% | 54,2% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 504 000 | 695 000 | 684 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .