Likvidert 02.07.2024 (avviklet uten konkurs)
Nord Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 5 166 000 | 5 850 000 | 10 145 000 | 6 897 000 | 9 594 000 | 8 425 000 |
|
|
Driftsresultat | 1 144 000 | -436 000 | -38 000 | -662 000 | 474 000 | 988 000 |
|
|
Resultat før skatt | 999 000 | -647 000 | -197 000 | -788 000 | 297 000 | 740 000 |
|
|
Årsresultat | 783 000 | -510 000 | -153 000 | -615 000 | 230 000 | 593 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 3 402 000 | 4 077 000 | 6 296 000 | 5 350 000 | 5 821 000 | 6 402 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 1 992 000 | 1 944 000 | 490 000 | 1 141 000 | 1 624 000 | 1 517 000 |
|
|
Sum egenkapital | 2 783 000 | 2 000 000 | 2 510 000 | 2 663 000 | 3 278 000 | 3 049 000 |
|
|
Sum gjeld | 2 611 000 | 4 020 000 | 4 276 000 | 3 828 000 | 4 167 000 | 4 871 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 20,3% | -6,8% | -0,6% | -9,5% | 6,2% | |||
Resultat av driften i % | 22,1% | -7,5% | -0,4% | -9,6% | 4,9% | 11,7% | ||
Likviditetsgrad 1 | 4,3 | 1,4 | 0,5 | 0,8 | 1,1 | 1,5 | ||
Egenkapitalandel i % | 51,6% | 33,2% | 37,0% | 41,0% | 44,0% | 38,5% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 762 000 | 883 000 | 625 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .