Motor Forum AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 101 781 000 | 120 898 000 | 113 906 000 | 129 497 000 | 123 163 000 | 116 253 000 |
|
|
Driftsresultat | 726 000 | 2 410 000 | 2 029 000 | 4 990 000 | 4 590 000 | 5 649 000 |
|
|
Resultat før skatt | 324 000 | 2 319 000 | 2 004 000 | 4 989 000 | 4 623 000 | 5 650 000 |
|
|
Årsresultat | 252 000 | 1 808 000 | 1 563 000 | 3 890 000 | 3 605 000 | 4 342 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 5 030 000 | 5 777 000 | 4 879 000 | 4 367 000 | 3 871 000 | 3 185 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 31 090 000 | 33 277 000 | 10 815 000 | 13 363 000 | 12 492 000 | 14 674 000 |
|
|
Sum egenkapital | 8 978 000 | 6 637 000 | 6 269 000 | 6 545 000 | 6 545 000 | 5 272 000 |
|
|
Sum gjeld | 27 142 000 | 32 417 000 | 9 425 000 | 11 185 000 | 9 818 000 | 12 587 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 2,0% | 8,8% | 12,2% | 29,4% | 27,2% | |||
Resultat av driften i % | 0,7% | 2,0% | 1,8% | 3,9% | 3,7% | 4,9% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,0 | 1,2 | 1,3 | 1,4 | 1,2 | ||
Egenkapitalandel i % | 24,9% | 17,0% | 39,9% | 36,9% | 40,0% | 29,5% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 1 308 000 | 1 550 000 | 1 490 000 | 1 405 000 | 1 153 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .