Moss Trafikk & Transportopplæring AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 7 833 000 | 9 605 000 | 9 268 000 | 8 342 000 | 11 879 000 | 12 603 000 |
|
|
Driftsresultat | 765 000 | 1 294 000 | 1 544 000 | 821 000 | 3 692 000 | 4 519 000 |
|
|
Resultat før skatt | 1 568 000 | 1 790 000 | 1 794 000 | 1 420 000 | 3 821 000 | 4 606 000 |
|
|
Årsresultat | 1 344 000 | 1 696 000 | 1 425 000 | 1 204 000 | 2 962 000 | 3 536 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 17 089 000 | 19 842 000 | 17 201 000 | 18 721 000 | 15 582 000 | 14 361 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 10 667 000 | 7 814 000 | 10 471 000 | 9 326 000 | 14 042 000 | 13 822 000 |
|
|
Sum egenkapital | 24 985 000 | 24 641 000 | 22 945 000 | 22 520 000 | 23 316 000 | 22 354 000 |
|
|
Sum gjeld | 2 770 000 | 3 016 000 | 4 727 000 | 5 526 000 | 6 308 000 | 5 829 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 5,7% | 6,5% | 6,4% | 4,9% | 13,2% | |||
Resultat av driften i % | 9,8% | 13,5% | 16,7% | 9,8% | 31,1% | 35,9% | ||
Likviditetsgrad 1 | 4,8 | 3,0 | 2,4 | 1,8 | 2,3 | 2,4 | ||
Egenkapitalandel i % | 90,0% | 89,1% | 82,9% | 80,3% | 78,7% | 79,3% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 600 000 | 664 000 | 592 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .