Leif Sturla Lillestrøm Maskin og Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 9 261 000 | 10 635 000 | 13 886 000 | 13 997 000 | 14 452 000 | 12 869 000 |
|
|
Driftsresultat | -101 000 | -204 000 | 1 648 000 | 1 491 000 | 1 190 000 | 1 449 000 |
|
|
Resultat før skatt | -410 000 | -460 000 | 1 542 000 | 1 331 000 | 976 000 | 1 261 000 |
|
|
Årsresultat | -314 000 | -362 000 | 1 202 000 | 1 037 000 | 761 000 | 984 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 6 202 000 | 6 602 000 | 5 042 000 | 5 906 000 | 7 185 000 | 8 020 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 2 113 000 | 3 127 000 | 4 889 000 | 5 040 000 | 3 754 000 | 3 958 000 |
|
|
Sum egenkapital | 1 831 000 | 2 145 000 | 2 557 000 | 5 420 000 | 4 433 000 | 3 722 000 |
|
|
Sum gjeld | 6 484 000 | 7 585 000 | 7 373 000 | 5 526 000 | 6 506 000 | 8 255 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | -0,7% | -1,9% | 15,8% | 13,7% | 10,5% | |||
Resultat av driften i % | -1,1% | -1,9% | 11,9% | 10,7% | 8,2% | 11,3% | ||
Likviditetsgrad 1 | 3,1 | 3,3 | 1,0 | 2,5 | 2,2 | 1,8 | ||
Egenkapitalandel i % | 22,0% | 22,0% | 25,7% | 49,5% | 40,5% | 31,1% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 773 000 | 826 000 | 795 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .