Leif Hodnemyr Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 86 580 000 | 94 036 000 | 100 534 000 | 100 095 000 | 68 060 000 | 58 960 000 |
|
|
Driftsresultat | 5 512 000 | 13 787 000 | 4 499 000 | 5 878 000 | 2 386 000 | 746 000 |
|
|
Resultat før skatt | 4 346 000 | 12 240 000 | 4 352 000 | 5 727 000 | 2 272 000 | 678 000 |
|
|
Årsresultat | 3 392 000 | 9 545 000 | 3 394 000 | 4 461 000 | 1 770 000 | 538 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 20 240 000 | 22 483 000 | 6 195 000 | 4 969 000 | 4 101 000 | 4 402 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 21 947 000 | 30 347 000 | 21 001 000 | 26 362 000 | 17 696 000 | 13 732 000 |
|
|
Sum egenkapital | 2 809 000 | 7 959 000 | 7 192 000 | 7 394 000 | 7 307 000 | 6 150 000 |
|
|
Sum gjeld | 39 378 000 | 44 870 000 | 20 004 000 | 23 936 000 | 14 491 000 | 11 983 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 12,6% | 34,6% | 15,4% | 22,2% | 12,0% | |||
Resultat av driften i % | 6,4% | 14,7% | 4,5% | 5,9% | 3,5% | 1,3% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,3 | 1,1 | 1,1 | 1,3 | 1,2 | ||
Egenkapitalandel i % | 6,7% | 15,1% | 26,4% | 23,6% | 33,5% | 33,9% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 511 000 | 548 000 | 551 000 | 614 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .