GC Rieber Shipping Holding AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 0 | 0 | 0 | 0 | 200 000 | 0 |
|
|
Driftsresultat | -9 866 000 | -8 632 000 | -8 438 000 | -8 639 000 | -10 139 000 | -6 291 000 |
|
|
Resultat før skatt | 278 106 000 | 63 329 000 | 90 655 000 | -121 585 000 | -10 161 000 | -36 552 000 |
|
|
Årsresultat | 278 106 000 | 63 329 000 | 90 655 000 | -121 585 000 | -10 161 000 | -36 552 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 152 847 000 | 476 362 000 | 410 416 000 | 732 149 000 | 740 015 000 | 737 621 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 390 637 000 | 624 449 000 | 469 186 000 | 269 686 000 | 376 645 000 | 335 962 000 |
|
|
Sum egenkapital | 357 928 000 | 624 582 000 | 582 775 000 | 640 655 000 | 762 240 000 | 772 400 000 |
|
|
Sum gjeld | 185 556 000 | 476 229 000 | 296 828 000 | 361 181 000 | 354 420 000 | 301 183 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 30,9% | 3,5% | 11,6% | -0,2% | 0,0% | |||
Resultat av driften i % | -5069,5% | |||||||
Likviditetsgrad 1 | 2,1 | 1,3 | 1,6 | 0,7 | 1,1 | 1,1 | ||
Egenkapitalandel i % | 65,9% | 56,7% | 66,3% | 63,9% | 68,3% | 71,9% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 3 297 000 | 0 | 0 | 2 479 000 | 2 392 000 | 7 264 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .