Drive Norge AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 14 642 000 | 16 301 000 | 19 575 000 | 17 977 000 | 19 776 000 | 16 610 000 |
|
|
Driftsresultat | -3 032 000 | -1 445 000 | 793 000 | -174 000 | -1 715 000 | -3 654 000 |
|
|
Resultat før skatt | -3 282 000 | -1 482 000 | 782 000 | -175 000 | -1 627 000 | -3 805 000 |
|
|
Årsresultat | -3 282 000 | -1 482 000 | 782 000 | -175 000 | -1 627 000 | -3 805 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 1 905 000 | 1 855 000 | 1 088 000 | 438 000 | 100 000 | 44 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 1 090 000 | 2 350 000 | 3 094 000 | 2 952 000 | 2 808 000 | 3 798 000 |
|
|
Sum egenkapital | -7 292 000 | -4 011 000 | -1 229 000 | -2 011 000 | -2 374 000 | -2 446 000 |
|
|
Sum gjeld | 10 287 000 | 8 216 000 | 5 410 000 | 5 402 000 | 5 282 000 | 6 289 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | -83,9% | -34,4% | 20,9% | -4,9% | -47,9% | |||
Resultat av driften i % | -20,7% | -8,9% | 4,1% | -1,0% | -8,7% | -22,0% | ||
Likviditetsgrad 1 | 0,1 | 0,4 | 1,1 | 1,2 | 1,2 | 0,9 | ||
Egenkapitalandel i % | -243,5% | -95,4% | -29,4% | -59,3% | -81,6% | -63,7% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 482 000 | 868 000 | 749 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .