Borlaug & Brosvik Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 236 392 000 | 192 389 000 | 187 449 000 | 148 293 000 | 121 285 000 | 100 314 000 |
|
|
Driftsresultat | 19 454 000 | 11 690 000 | 20 076 000 | 1 989 000 | 290 000 | 291 000 |
|
|
Resultat før skatt | 20 194 000 | 8 828 000 | 16 667 000 | 2 070 000 | 303 000 | 322 000 |
|
|
Årsresultat | 15 791 000 | 6 877 000 | 12 991 000 | 1 613 000 | 184 000 | 218 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 10 486 000 | 116 966 000 | 118 585 000 | 1 716 000 | 2 077 000 | 2 117 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 51 764 000 | 35 704 000 | 25 526 000 | 22 615 000 | 16 494 000 | 19 285 000 |
|
|
Sum egenkapital | 25 140 000 | 21 641 000 | 14 764 000 | 4 249 000 | 2 635 000 | 2 452 000 |
|
|
Sum gjeld | 37 109 000 | 131 029 000 | 129 347 000 | 20 082 000 | 15 936 000 | 18 950 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 19,3% | 8,3% | 24,1% | 10,3% | 2,4% | |||
Resultat av driften i % | 8,2% | 6,1% | 10,7% | 1,3% | 0,2% | 0,3% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,9 | 1,3 | 1,1 | 1,2 | 1,1 | 1,1 | ||
Egenkapitalandel i % | 40,4% | 14,2% | 10,2% | 17,5% | 14,2% | 11,5% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .