Bergen Spesial Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 151 417 000 | 117 521 000 | 112 818 000 | 55 950 000 | 22 756 000 | 17 925 000 |
|
|
Driftsresultat | 2 746 000 | 7 103 000 | 5 149 000 | 1 110 000 | -361 000 | 986 000 |
|
|
Resultat før skatt | 1 062 000 | 6 657 000 | 5 045 000 | 1 020 000 | -373 000 | 990 000 |
|
|
Årsresultat | 814 000 | 5 162 000 | 3 900 000 | 788 000 | -298 000 | 761 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 27 294 000 | 14 836 000 | 3 406 000 | 4 324 000 | 3 785 000 | 1 181 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 27 395 000 | 26 017 000 | 20 654 000 | 10 755 000 | 8 585 000 | 4 149 000 |
|
|
Sum egenkapital | 10 647 000 | 9 834 000 | 6 168 000 | 2 587 000 | 1 799 000 | 2 097 000 |
|
|
Sum gjeld | 44 041 000 | 31 019 000 | 17 892 000 | 12 492 000 | 10 571 000 | 3 233 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 6,3% | 22,0% | 26,4% | 8,2% | -4,1% | |||
Resultat av driften i % | 1,8% | 6,0% | 4,6% | 2,0% | -1,6% | 5,5% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,2 | 1,2 | 1,3 | 1,1 | 1,0 | 1,3 | ||
Egenkapitalandel i % | 19,5% | 24,1% | 25,6% | 17,2% | 14,5% | 39,4% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 960 000 | 0 | 0 | 664 000 | 375 000 | 660 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .