Bergen Lufthavn Utvikling AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 0 | 16 980 000 | 2 341 000 | 2 402 000 | 2 213 000 | 3 765 000 |
|
|
Driftsresultat | -800 000 | 16 055 000 | 1 664 000 | 1 870 000 | 1 448 000 | 3 228 000 |
|
|
Resultat før skatt | -15 689 000 | -24 059 000 | -22 626 000 | -22 119 000 | -21 668 000 | -15 462 000 |
|
|
Årsresultat | -16 243 000 | -24 220 000 | -22 626 000 | -22 119 000 | -21 668 000 | -15 462 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 487 431 000 | 470 715 000 | 286 722 000 | 300 183 000 | 304 013 000 | 269 993 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 14 000 | 267 000 | 68 000 | 307 000 | 133 000 | 95 000 |
|
|
Sum egenkapital | -98 436 000 | -82 193 000 | -57 972 000 | -35 346 000 | -13 227 000 | 8 440 000 |
|
|
Sum gjeld | 585 881 000 | 553 175 000 | 344 762 000 | 335 837 000 | 317 373 000 | 261 647 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 5,9% | 4,3% | 0,6% | 0,6% | 0,5% | |||
Resultat av driften i % | 94,6% | 71,1% | 77,9% | 65,4% | 85,7% | |||
Likviditetsgrad 1 | 0,0 | 0,8 | 0,4 | 2,5 | 0,8 | 0,9 | ||
Egenkapitalandel i % | -20,2% | -17,5% | -20,2% | -11,8% | -4,3% | 3,1% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .