At Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 54 084 000 | 60 471 000 | 60 657 000 | 58 394 000 | 85 144 000 | 108 610 000 |
|
|
Driftsresultat | 3 399 000 | 4 071 000 | 1 560 000 | 1 075 000 | -4 924 000 | -7 000 000 |
|
|
Resultat før skatt | 3 626 000 | 4 141 000 | 1 513 000 | 990 000 | -5 045 000 | -7 063 000 |
|
|
Årsresultat | 2 704 000 | 3 220 000 | 1 166 000 | 761 000 | -3 965 000 | -5 457 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 5 014 000 | 1 566 000 | 457 000 | 1 322 000 | 1 504 000 | 652 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 14 026 000 | 21 194 000 | 19 124 000 | 13 109 000 | 14 422 000 | 30 752 000 |
|
|
Sum egenkapital | 4 350 000 | 5 080 000 | 7 442 000 | 4 261 000 | 3 500 000 | 7 465 000 |
|
|
Sum gjeld | 14 689 000 | 17 680 000 | 12 139 000 | 10 170 000 | 12 425 000 | 23 939 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 17,9% | 19,7% | 9,2% | 7,2% | -20,6% | |||
Resultat av driften i % | 6,3% | 6,7% | 2,6% | 1,8% | -5,8% | -6,4% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,0 | 1,3 | 1,6 | 1,3 | 1,4 | 1,5 | ||
Egenkapitalandel i % | 22,8% | 22,3% | 38,0% | 29,5% | 22,0% | 23,8% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 780 000 | 780 000 | 394 000 | 670 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .