Ringerike Bil AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 62 791 000 | 74 473 000 | 100 475 000 | 133 813 000 | 96 552 000 | 101 780 000 |
|
|
Driftsresultat | 7 036 000 | 6 669 000 | 10 361 000 | 12 502 000 | 9 033 000 | 7 443 000 |
|
|
Resultat før skatt | 6 615 000 | 6 486 000 | 10 288 000 | 12 450 000 | 8 989 000 | 7 410 000 |
|
|
Årsresultat | 5 153 000 | 5 057 000 | 8 023 000 | 9 704 000 | 6 985 000 | 5 706 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 7 102 000 | 2 653 000 | 281 000 | 1 025 000 | 1 661 000 | 1 076 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 44 102 000 | 44 523 000 | 39 189 000 | 38 478 000 | 32 138 000 | 25 448 000 |
|
|
Sum egenkapital | 25 313 000 | 27 474 000 | 31 917 000 | 33 870 000 | 29 166 000 | 22 181 000 |
|
|
Sum gjeld | 25 889 000 | 19 702 000 | 7 553 000 | 5 633 000 | 4 633 000 | 4 343 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 14,4% | 15,5% | 26,3% | 34,1% | 30,0% | |||
Resultat av driften i % | 11,2% | 9,0% | 10,3% | 9,3% | 9,4% | 7,3% | ||
Likviditetsgrad 1 | 2,1 | 3,0 | 5,3 | 7,1 | 7,2 | 6,0 | ||
Egenkapitalandel i % | 49,4% | 58,2% | 80,9% | 85,7% | 86,3% | 83,6% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 881 000 | 857 000 | 723 000 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .