Prøven Transport AS
Regnskap
Resultatregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sum driftsinntekter | 46 875 000 | 34 434 000 | 28 859 000 | 25 282 000 | 30 185 000 | 30 477 000 |
|
|
Driftsresultat | 4 089 000 | -1 498 000 | -3 533 000 | -895 000 | -1 667 000 | 2 824 000 |
|
|
Resultat før skatt | 2 693 000 | -2 323 000 | -4 029 000 | -1 193 000 | -2 018 000 | 2 614 000 |
|
|
Årsresultat | 2 095 000 | -1 818 000 | -3 152 000 | -846 000 | -1 578 000 | 2 015 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Balanseregnskap | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | Graf | |
Sum anleggsmidler | 27 865 000 | 24 620 000 | 21 020 000 | 13 617 000 | 5 802 000 | 15 451 000 |
|
|
Sum omløpsmidler | 10 676 000 | 10 105 000 | 7 056 000 | 9 026 000 | 8 579 000 | 10 895 000 |
|
|
Sum egenkapital | 1 515 000 | -579 000 | 1 239 000 | 4 740 000 | 5 586 000 | 7 164 000 |
|
|
Sum gjeld | 37 026 000 | 35 304 000 | 26 837 000 | 17 903 000 | 8 796 000 | 19 182 000 |
|
|
Vis flere detaljer | ||||||||
Regnskapsanalyse | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Totalkapitalrentabilitet i % | 11,4% | -4,5% | -13,6% | -4,5% | -7,9% | |||
Resultat av driften i % | 8,7% | -4,4% | -12,2% | -3,5% | -5,5% | 9,3% | ||
Likviditetsgrad 1 | 1,8 | 1,5 | 1,2 | 2,8 | 5,1 | 2,8 | ||
Egenkapitalandel i % | 3,9% | -1,7% | 4,4% | 20,9% | 38,8% | 27,2% | ||
Vis flere detaljer | ||||||||
Lederlønninger | 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | ||
Lønn daglig leder(e) | 0 | 0 | 0 | 1 047 000 | 0 | 0 |
Revisors anmerkninger
Kontaktinformasjon hentes fra offentlige registre og er ikke kvalitetssikret av Regnskapstall.no. Regnskapstall og offentlig juridisk informasjon hentes fra Brønnøysundregistrene. All informasjon er lagt ut i henhold til norsk lovverk. Ved feil på økonomisk eller juridisk informasjon kontakt Dun & Bradstreet Norway AS. Betalingsanmerkninger, rating og pant leveres av Experian, ved spørsmål kontakt Experian. For spørsmål rundt visning av informasjon kontakt Regnskapstall.no kundeservice .